kan man lite på frisörer?

Hej hej, idag krånglade mitt internett så jag kom inte in på de förän nu. Men idag har ja vart och klippt mig och det är en sak ja aldrig förstår. Varför blir man aldrig nöjd när man vart hos frisören? Det kanske bara är jag men ja tror nog att ganska många känner igen sig. Man förklarar för frisören i detalj om hur hon/han ska klippa och inte klippa och så vänder frisören på de så att man alltid kommer hem men en helt oväntad frisyr. Det är knappt sån man vågar gå och klippa sig... Idag kom jag hem med alldeles för kort hår och frisyren som jag fick liknade inte alls den ja beskrivit för henne. det kanska bara gäller att hitta den rätta frisören som fattar vad man vill ha så det är väl bara för mig att ge mig ut och leta. image51

Ha en bra kväll och om exakt en vecka kommer jag att ha sommarlov nu!! :)
                   





                                                                                image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0