Inga strumpor i år

Idag var jag ner med Sarah till celsius torget och deltog i julklapps grejen. Man ger 60kr och så får man ett paket och alla pengar går oavbrutet till akademiska barnsjukhuset. Förre året fick jag ett par fula strumpor men i år hade jag lite mer tur. Fick ett presentkort som gällde i Forum gallerians affärer på 100kr. Imorgon ska jag ner på stan med syskonen och köpa alla julklapar (för jag har fortfarande inte köpt någon!!!!! ) och då lär presentkortet komma till användning :)


Hittade en bild på julklappen jag fick förra året. Dom ligger fortfarnde i min strumplåda med lappen kvar....







PUSS!!


Kommentarer
Postat av: S A R A H

celsius toreget ?

2008-12-21 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0