Ilskan hjälper mig att träna

Nu har jag precis kommit hem från gymmet.  Istället för att vara pigg och känna mig fräsh så är jag så trött att jag skulle kunna somna när som helst. Det beror nog på att jag fick en du  idé att cykla till gymmet, det är ändå ca 5km och att det är snöstorm ute gör inte saken bättre. Men på gymmet gick det bra. Jag åkte hemmifrån irriterad men den irritationen hjälpte en hel del, jag kännde liksom inte att det blev jobbigt. Var bara så arg så det var skönt att få springa av sig den ilskan. Tränade bara rumpan genom att powerwalka på löpbandet i 40min och sen köra trappmaskinen ett tag och sen även andra grejor som jag inte vet vad de heter. Känner mig nöjd iallafall att jag åkte iväg!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0