SÅ JÄVLA LÄSKIGT!

Läskigaste natten i mitt liv! Igår/imorse när jag gick av bussen gick det av en kille på samma hållplats, vi småprata lite medans jag gick hemåt. Jag frågade om han inte skulle gå hem för han var ganska så full men han sa att han behövde prata av sig lite innan han gick hem så han fortsatta följa med mig. När vi kom  till mitt hus ville han följa med in men såklart sa ja nej! Sen gick jag in och tack och lov låste jag dörren direkt när jag kom in för han kom nån minut senare och började knacka på dörren. Tack gode gud för att jag tänkte så smart där så jag gick och låste alla dörrar ( vi har fyra) för sen hör jag hur han står vid vår altandörr och försöker komma in. Sen vid vår andra "stora ingång" och vid den i källaren. Sen ställer han sig och börjar knacka igen på alla fönster och jag var så sjuukt rädd! Jag vet att jag inte borde varit så rädd för ahn kunde ju inte komma in men som alltid vid såna här tillfällen tänker man på det värsta, han är säkert en inbrottstjuv och är megabra på att bryta upp lås så snart har han fått upp en av dörrarna och kommer komma in! Eller han kommer krossa en ruta och komma in!  Jag var så rädd så jag skaka, ush! När pappas sambo vakna och gick upp försvann han, då hade han vandrat runt vårt hus och knackat i nästan en timme..


stalkerns fotspår...

Kommentarer
Postat av: sarah

men guuuud gumman !

ta det luugnt ! hur gammal var haan :o ?

shit pomm friitttt !



love you <33

2009-02-01 @ 13:18:16
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Angelina

sv: hehe , nej jag har inte gjort allt, däremot har jag fyllt i och skuggat lite :)

2009-02-01 @ 13:30:38
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: katarina

HAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA ASSÅ JAG DÖR

2009-02-01 @ 14:10:03
Postat av: Mia

Usch vad läskigt :/ Jag har varit med om liknande, och det är skitläskigt.. ;b

2009-02-01 @ 14:30:58
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: .

synd att han inte fick tag på dig :D

2009-02-07 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0