Måndagärintebra

Idag var det en rikitig dryyg dag i skolan. Vi började halv nio och slutar först kvart i fem, kan man göra en måndag till en bättre dag? Somnade nästan på de sista lektionerna plus att jag är lite sjuk sen helgen så det gjorde ju inte saken bättre.
Nu väntar jag på älskade Funk som ska komma snart. Vi ska bara mysa och se på film eller nått, och prata! Saknar henne!

Imorgon slipper vi iallafall skolan, klassen åker till stockholm. Visserligen ska vi göra någon skolgrej men allt är bättre nu än att gå till skolan och ha "vanliga" lektioner.
Planerar att köpa årets vinterjacka imorgon också om jag hittar någon, mina ändå krav är att den ska vara snygg och varm, de sistnämda är extra viktigt!!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sarah

bio i veckan <3 :) ?

2008-09-16 @ 18:15:24
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0