I.d. bareMinerals

Idag har jag då varit på den efterlängtade smink-rådgivningen. Det var på Pure det höll hus och erbjudanten löd såhär, Boka en tid för personlig rådgivning för 495:- och få smink från i.d. värde 495:-
Så efter att hon sminkat mig och förklarat en hel del fick jag välja och vraka bland sminkhyllorna. Eller välja och vraka var kanske lite fel uttryck eftersom EN foundation burk kostar 410:- men LUCKY ME! Nu har dom ett start paket där man får en foundation, en burk med något puder man ska lägga på så att sminket håller hela dan OCH en rouge. Allt detta för bara 365:-!!! VÄRT ELLER VAD!?
Jag valde då att köpa ögonskugga ( för 210:- , dyyyrt) bara för att jag blev så glad för att de varit billigare än vad jag trott.

Jag tänkte bara berätta lite snabbt om i.d bareMinerals smink. Det är smink som är 100% natur. Inget vax eller andra medel ikladdat. Det är BRA för husen och hjälper finnar, porer och andra ojämnheter i huden att läka. Man kan till och med sova med sminket på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0