Motsägelser

Hur kan det komma sig att man kan få så olika argument om samma sak? Tex när jag smetade på klassisk vaseline idag på min vintertorra läppar ( :/ ) så kommenterade min kompis som jag själv anser har koll på det här med smink, hudprodukter etc att vaseline fuktar mina läppar för tillfället men eftersom det innehållet ett ämne ( som jag inte kommer ihåg namnet på) som drar åt sig fukten kommer läpparna bara bli ännu torrare om man inte fortsätter att smeta på 24/7. Kommentaren känns ganska rimlig tycker jag eftersom mina läpar har faktiskt blivigt vaseline beroende. Samtidigt kan man läsa i tidningar att om man har fnasiga/torra läppar ska man köra på det hederliga vaselinet som enligt dom verkar vara de som är lösningen på allt. Vad ska man välja att tro på?


 Fick tips om att denna skulle hjälpa läpparna att bli silkeslena! Finns att köpa på kicks



Kommentarer
Postat av: marianne

dom gjorde nåt test om det där på tv förut,och kom fram till att vaselin inte va beroendeframkallande :) fast vissa andra läppgrejer är :*

2008-11-20 @ 09:34:03
Postat av: funkis

jag har också hört om de där om vaselin, men de där rosebud snackar många om!

2008-11-20 @ 12:42:17
Postat av: sarah

kör på vaseline som jag vännen min <3

palla bry sig, liksom hallå beroende framakallande tror jag inte på 8) mahahahahahahah xd<3456789

2008-11-20 @ 13:44:01
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: katarina WHO ELSE höh

asså vaselin går inte in i läpparna och mjukar upp dom, utan lägger sig bara som ett fettigt klägg på läpparna och hjälper ingenting. Om du kollar på ingredienserna så innehåller det bara fett, vatten och det där dåliga ämnet.



rosebud däremot, använder typ alla kändisar som sienna miller och beyoncé och är beprövat och rekommenderat av alla skönhetsexperter, kör på det gumman läpparna blir wooonderful!

2008-11-28 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0