Dags för packning :)

Oj oj, nu var det ett tag sen jag skrev men det är ju sommarlov och då har man inte tid att sitta vid datorn så mycket. Men i tisdags var jag på Gröna lund och skrattade och sen har jag även varit på stan, i Kvarngärdet och lite varstans. Jag har träffat min lillkusin Alexandra har blivigt så stor så stor.

Idag började min dag så att jag vaknade hos Funken och upptäckte att Jessica var borta, hon hade gått hem mitt i natten... Vi åt frukost och segade oss. Sen gick jag en snabb promenad med Sarah innan jag blev hämtad av min moster som körde hem mig. Nu kommer inte jag och Sarah att ses på jätte länge, imorgon åker jag till Turkiet och när jag kommer hem har hon åkt till USA. När hon kommer hem från USA har jag åkt till Rhodos och när jag kommer hem från Rhodos har hon åkt till Thialand. Snacka om att missa varandra! Så det blir till att vi får ses i slutet av sommaren innan vi åter igen skiljs åt mot olika gymnasium...

Resten av dagen har jag tillbringat med min kusin och ikväll blir det nog stan som gäller. Nu så ska jag snart packa. !Jag åker imorgon och jag har inte packat än! !Panik! Jag hoppas jag inte glömmer något viktigt vilket jag såklart kommer att göra...
Ha det bra allihopa och om jag inte hinner skriva imorgon så hörs vi när jag kommer tillbaka. Ta hand om er!

                                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: sarah :)

Du får ha det så bra gumman, jag kommer att sakna dig ! :) <3

puss puss ! :) <3

2008-06-27 @ 19:14:15
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0