Första lovdagen

Första dagen på sommarlovet hade jag faktiskt  tänkt att städa mit rum och göra alla sådana där jobbiga saker så man har det gjort men icke sa nicke. Tror du ja orkade med det, nej jag tog en låång sovmorgon och stekte pannkakor till lunch sen drog jag ner på stan för ja var tvungen att gå till tandläkeren. Själva besöket hos tandläkaren tog ca 5 min så det kändes då lite onödigt att åka hem när ja ändå åkt ner så jag gick runt och fönstershoppade en stund. Jag var in på Stadium där man fick en gratis skiva med någon fotbollslåt på.  Jag var även runt i några affärer och frågade om de fått in chinos men det var fortfarande slut.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig första-sommarlovs-dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0