Stockholm idag

Hallihallå, idag var vi i Stockholm med klassen och var först på något museum och sen på skansen oh även Gröna lund om man ville.  Jag valde att gå på stan istället för Grönan så idag har ja då gått runt en stund i Stockholm. Jag hittade en jätte stor second hand affär som ja tror hette Beyond Retro. Där inne hade de allt från sjalar till jackor,skor,väskor,byxor,tröjor,klänningar, ja allt! Jag var nära på att köpa en kjol med hög midja men ändrade mig till sist eftersom ja bestämt mig för att hålla i pengarn den här veckan.
Tyvärr blir det inte så mycket skrivet idag eftersom ja kam nyss hem och nu har en massa saker att fixa.
Men ha det bra allihopa :)

image47

                                                                                                                            image46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0