Hemma :)



Hej hej, nu har vi kommit hem från våran lilla campingsemester som vi hade på Väddö och inte Gräsö. Jag kan faktiskt rekomendera den campingen, det var rikt på gräs, träd och andra lummiga grejer. Sandstranden var mycket fin och vattnet var hur klart som helst, fast tyvärr var det iskallt,13 grader närmare bestämt. Jag lyckades komma i vattnet och bada en gång annars så spalade jag beatch vollyboll, spalade kort och allmänt tog det lugnt. Det var en väl behövd minisemester där jag kunde vila ut mig lite. Nu ska jag kolla på film och bara ta det lugnt ikväll.
Ha det bra allihopa, vi hörs :) 
                
                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0