bloggar lördag/söndag härnäst...

Hej idag har jag haft en skön slappdag. Jag sov ganska länge och sen hoppade jag studsmatta, var en snabbis i Boländerna, sydde lite på en tröja och typ bara tagit det lugnt. Ikväll ska jag kolla på Sex and tje City. Vi har boxen och jag har bestämt mig att se alla avsnitt innan jag ser filmen så det blir väl till att kolla varje dag. Men innan jag ska kolla måste jag packa för imorgon ska vi åka och campa. Vi ska till någon camping på Gräsö och vara borta i 1-2 nätter. Det beror på vädret hur länge vi är borta. Men iallfall jag kommer inte att blogga förän tidigast lördag  för jag kommer inte att ta med mig datorn. Men ni får ha det bra allihopa tills dess och GLAD MIDSOMMAR ( säger man så?)

                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0