TheVoice 2008


Igår var jag på TheVoice med dessa flickor. Jag hann inte skriva igår så det får bli idag istället. 
Vi kom dit ganska tidigt och gick och åt och sedan bar det av mot ån där vi satt och myste.
Sen när artisterna börjat sjunga var det ändå nästan ingen idé att vara där. Det var så himla trångt så man fick panik! Många knuffade sig ut från folkhopen i tårar.
Fast trots de var stämningen härlig och kvällen var lyckad. 
 På tåget hem var det smockfullt! När vi kom till Knivsta var alla tvungna att gå av och sätta sig på bussar för att komma till Uppsala. Själv hade ja tur och kom på en ganska tidig buss men vissa andra fick vänta i typ en timme på att bussen skulle komma..
Väl hemma i Uppsala tog jag och Julia en sväng på stan och sedan följde jag med henne hem och sov :)                    
                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0