CirkusCirkör

Hej förlåt för sen uppdatering idag men jag kom nyss hem från gymmet och innan dess var jag i stockholm. Jag åkte dit vid luchtid med min halvsyster och mammas sambo micke. Vi gick på en "cirkus"föreställning som CirkusCirkör höll i som jag kan rekomendera starkt! den var grymt bra! Man satt helt häpen och undrade HUR som kund göra alla dessa omänskliga grejer som att kasta sig upp i luften och göra volt efter volt och hänga i varnadra medans man är fem meter upp i luften och samtidigt då göra en massa akrobatik grejer.
Om du får chansen att se föreställningen så ta den!
  Lite pinsamt men jag kommer inte ihåg vad föreställningen hette men det här var iallafall signatur bilden.


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0