16 år NU tack!

Idag bestämde jag mig! Jag gick till stallet och köpte gymkortet för 1000kr, jag skrev på en massa papper och fick kortet in handen. I omklädningsrummet kom expiditen(?) inrusande och sa att jag får inte köpa kort hos dom, eftersom jag bara är 15!! Åhh, jag blir såååå trött dessa dessa 15års gränser som är överallt. Kan dom inte bara ha att alla 92:or får köpa gymkort eller att alla 92:or får gå på SBN osv. Ska bli skönt att fylla 16! dock är det drygt två månader kvar...
Men iallfall fick jag gå på gymmet för den här gången, gratis!! WIE! Haha man får vara glad för det man får :)

Efter gymmandet solade jag. Fick mig att vilja ha sommar nu nu nu! Tänk att ligga på en vit sandstand och solen steker mot kroppen, VILL HA NU!



Min bränna efter solningen, det syns verkligen inte att jag hade spetstrosor!

Kommentarer
Postat av: Sarah

du ska köpa på friskis och träna med mig !

2008-10-09 @ 19:26:11
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0