Klippt nu!

Gissa vad jag har gjort idag!? Jag har klippt mig! Bara sådär! Det var en annons i tidningen idag om en ny frisör som öppnat nere på stan, Nikita Hair, där dom hade ett speciellt erbjudande idag. När man betalar skulle men dra en lapp och på lappen stod priset man fick betala. Det kunde vara allt från 1kr till 300kr. Iallafall i skolan så övertalade katarina mig att klippa mig och tur för mig så hade dom en tid idag. Halv sex klippte jag mig och jag blev nöjd, tror ja. Försa gången inte håret känns som en katastrof iallafall :)
Frisören som klippte mig var superbra men tyvärr kommer jag inte ihåg vad hon hette. Jag betalde 150kr(!) och gick sedan en snabbis på stan.
Beställde en tid för profisionell sminkrådgivning så på fredag kl:17.00 ska jag gå på de, ser fram emot det!




Mitt nyklippta hår!






Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0