dags att börja skärpa sig kanske...

Så , nu har ja sett på gossip girl och de va så bra som ja hade hoppats på :) Ni som inte sett de, passa på och se de nästa tisdag ( 20.00 på kanal 5)!

Idag hade vi fysikprov som inte vart helt lyckat. Får nog ta och plugga liiite mer tills nästa gång vi har de. Annars var dagen ganska soft och vi fick tillbaka svenska-nationella proven som hade gått bra.
Efter skolan när ja ska hem måste ja byta buss på stan och de slutar alltid med att ja går en liten vända på stan. Såklart  gick jag en liten vända  idag me fast ja inte hade tid  och handlade nästan upp hela barnbidraget. Jag förstår inte hur ja  lyckas göra av med ca700 kr när ja bara ska byta buss. Jag måste börja skärpa mig! !! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Älskling då ;)

2008-05-21 @ 20:42:50
URL: http://flogri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0