Bra jobbat ni på grönan :)



 
    







 På grönan idag var det många som som sjöng och även många som tittade. Först ut var EMD som fick nästan alla att      ställa sig upp å applådera, bra gjort där ;) Sen därefter kom en mängd artister som Amy Diamond, Arvingarna, Pernilla     Whalgren, Måns Zelmelöf, Vendela och Molly Sandén. Prinsessan Medelene var också där!                                                     
Allihopa var jätte duktiga ocg gjorde bra ifrån sig.                                                                                                                                   
Efteråt var vi ett gäng som stod och trängdes för att få se artisterna, de flesta väntade då på Danny. Erik kom och jag fick massa bilder, Måns kom och jag fick massa bilder + en autograf på armen, Danny kom...inte. Vi väntade länge på              honom men när han kom ut från logen gick han raka vägen till bilen och åkte iväg. Eller nja nån minut stod han kvar och  
pratade i telefon men inget mer än så.  Besvikna lämnade vi och alla andra "utanför-logen-platsen" och gick mot              åkattraktionerna istället.                                                                                                                                                                               
Fast ryggen värkte efter att ha stått och väntat måste jag erkänna att det var kul även om jag inte är ett Big Fan av EMD så
Allsång på Skansken 1 juli blir det härnäst. Då kommer EMD och bla Peter Jöback och Magnus Uggla att uppträda.           

( Kanske dags nu att skaffa en bättre kamera)                                                                                                                                       

Ha en finfin kväll :)                                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: sarah :)

EMD OCH MÅNS GJORDE MIN DAG TILL EN UTAV DE BÄSTA I MITT LIV ! :) <3

2008-06-15 @ 22:06:42
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: malin

Oh, jag ska också på allsång den 1 juli, hoppas det blir skoj! :D

2008-06-15 @ 22:16:21
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0