Dagens Outfit





Idag tog min kusin studenten och vi skulle därför
åka och fira henne. Till de tog ja på mig en klänning
som jag köpt på ginatricot, en vit tunn kofta över
 som är köpt på hm och vita tygskor som även de
är köpta på hm. Håret hade jag uppsatt i en tofs
och så lät jag tofsen hänga ner på ena sidan.
Dagens outfit kostade totalt 376 kr + kostnaden 
för hårspännen och tofs till håret.
 
















                                                                                        




                                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: petro

riktig snygging där :D puss söto <3

2008-06-17 @ 00:57:17
URL: http://lookinggood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0