Turkiet <3



Igår kväll kom jag hem från en underbar semester i Turkiet. Vädret har varit på topp hela veckan och legat på mellan 30-40 grader. På dagarna hängde jag på stranden och på kvällarna var jag ute och shoppa ( affärerna hade öppet dygnet runt !) Jag köpte nog mer än nödvändigt men med att man prutar så får jag en energikick när jag lyckas få ner priser så jag blir bara tvungen att köpa varan även om det inte var tänkt så från början.
Varje dag när vi kom hem från stranden hade staderskan bäddat sängarna jättegulligt! En dag hade hon vikt "täcket" som en svan ( bilden längst ner till höger) och en dag hade hon vikt det som en blomma osv. Jätte gulligt ju!
Jag längtar redan tillbaka men som tur är så ska vi till Rhodos om tre veckor :)
Imorgon börjar jag jobba. Jag ska jobba på ett ålderdomsboende, ett jobb som jag fått av komunen. Jag ska jobba i tre veckor så jag får se hur mycket jag hinner skriva då men ja ska försöka att uppdatera mig inte allt för sällan.

HA DET JÄTTE BRA ALLIHOPA , VI HÖRS :)
                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0