Onsdag (ska det vara så svårt att komma på en rubrik?)


jeans från acne    tröja från gina    vitt linne från veramoda


Halloj! Internet krashade igår här hemma så det blev inga fler inlägg under dagen. Efter skolan idag ska jag träna (måste ta igen den förlorade tiden från när jag var sjuk) och sen måste jag hem och packa för jag åker till min mamma idag. Just nu ligger alla mina kläder på golvet och man får köra hinderbana för att komma någon vart så det blir skönt att få kasta ner allt i en väska.

Nu måste jag leta efter mina träningskläder som ligger någonstans på golvet...., ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra med dig idag? =)

2009-03-04 @ 12:50:06
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0