Det bästa från....

... MONKI




GAAAAAAAAAAAAAAHH! Jag blir helt tokkär i dessa söta kläder! Inte visste jag att det fanns så många godisbitar på monkishemsida. När studiebidraget kommer drar jag och besöker monki;) Mmmmm tänk er den blåa klänningen med svarta gladiatorsandaler och svarta solisar.Kanske ett svart skärp i midjan också?  Enkelt och sommrigt!

Puuh! Nu kan jag pusta ut! Engelska boken är utläst!!!! Denna bok har plågat mig hela helgen (jag satt serisöt i fyra timmar igår och sträckläste en bok som endast handlar om fotboll!) men nu är det fenito med det!

PUSSar!

Kommentarer
Postat av: Moa

den blåa klänningen var superfin:)

2009-03-24 @ 07:56:15
Postat av: ♥ K a r o l i n a

Jag gillar den blå :D

2009-03-24 @ 17:50:45
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0