Back to school

Skolan imorse klockan halv nio, yes! :/ Började med spanka men läraren var såklart sjuk så jag kunde haft sovmorgon -.-
Slutade fyra och sen åkte jag och träna, skivstångspass. Innan träningen var jag ner en snabbis på stan med Louise som skulle byta ett par gorgeous högklackade skor som var för stora. Men str under var för liten så det blev inget byte. Dom borde ha tex 38.5, 39.5 osv för oftast har man mittemellan två storlekar. Nästan alla jag känner har det så varför gör dom inte fler storlekar? jag har 39.5 ( alltså 39skor som är försmå eller 40 skor som är förstora)  + att min högra fot är större än den vänstra, helt cp.

hade tyvärr ingen bild på dessta underbara skor

PUSShörs!

Kommentarer
Postat av: Sarah

nästa vecka ska vi träna :D<3

2009-01-08 @ 21:10:22
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om man vill ha halva storlekar kan man köpa en halvsula. De kostar typ 50 kr och man lägger de i skon så bli de en halv storlek större:) jättesmart!

2009-01-11 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0