Helt lost i dimman

sorry för dålig uppdatering men det är svårt att komma åt en dator här, det blir bättre när jag kommer hem, I promise!
 Idag har jag iallafall åkt snowboard och det gick väl sådär.. Jag och brorsan skulle upp på toppen för att kunna åka till Ulldasområdet(?) men det var så dimmigt så man såg inte ens två meter framför sig! Trodde jag skulle dö, det var sjukt läskigt! Det tog två timmar att komma ner men väl nere går det inte att beskriva hur glad jag var! Sen åte vi till björnen området(barnvänlig backar till mig såklart ) och hann åka två åk och sen åkte vi hem till stugan. Nu blir det bastun och sen rulla sig i snön( ska försöka få någon att filma det så kan ni få se hur roigt det ser ut när jag kommer skrikande utspringande och dyker ner i snön och sen hoppar upp och ner och skriker).

Men nu ska jag som sagt basta, vi hörs!  snart ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

mys pluttan AJ MISS JO :(<3

2009-02-20 @ 20:59:46
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0