I know what I want

Tjaaaa!
Halv nio imorse satte sig jag och klassen på en buss till stockholm. Jag var himla trött och somnade såklart.
När vi kom fram var de en timme tills vi skulle in på zenit ( asså där vi skulle vara unbder dagen och prata om internationella saker) så vi gick runt lite på stan. Hittade dessa underbara skor. Fiinaste skorna ever!


Visst ,de är ett par skor man aldrig använder, eller ja skulle iallafall inte göra de. Dom är för jobbiga att gå i för att ha i skolan och för höga för att kunna ha någon kväll när man går ut, dessutom blir jag typ 187cm i dom. Men jag vill ändå ha dom bara för att äga dom. Sjuuukt fina!
Jag köpte dock inte skorna men jag köpte en höstjacka, bara för att den var såå snygg, och en cardigan i någon nyans av brunt. Jag hittade också en vinterjacka! Det var en svart Helly Hansen dunjacka som var ganska lång. Pga av att jag inte är över 16 år så får jag bara ta ut en viss summa på kortet under en viss tid och därför valde jag att inte köpa jackan då för om jag gjort de så skulle jag inte kunnat tagit ut pengar till annat. Jag tycker verkkligen Nordea borde ändra på de där. Men men, ja får åka ner på stan imorgon och köpa den med pengar som jag hade hemma, så får de bli.

Ha det bra!

(försesten, skorna hittade jag på Zara och dom kostar 700 kr )


Kommentarer
Postat av: katarina

äääääääääääääälskar skorna!

2008-09-17 @ 11:10:23
URL: http://katarinas.devote.se
Postat av: ebba

herregud.. HELT GALET FINA SKOR !!!! jag är typ kär.. (a)

2008-09-17 @ 13:14:12
Postat av: petro

inte för att det kanske är någon vits nu eftersom du snart är 16, men man kan säga till på nordea så får man upp till fem eller tiotusen per månad istället har jag för mig. (för det hade jag tralala) puss

2008-09-17 @ 16:57:43
URL: http://lookinggood.blogg.se/
Postat av: jeeeeeeesssica älskling

sjuuuuuuukligt fina skor!

2008-09-18 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0