Life is good

Idag drog jag ner på stan och gick på bio med Sarah. Vi såg Patrik 1.5, den var gullig och jag började till och med gråta en stund. Efter gick vi lite på stan och gissa vem vi ser, ..Idol Ola! Alltså han som sjunger bla Feel good. Själv är jag inget Ola-fan men Sarah är så vi stannde och kramades och tog kort.
 
Sarah började gråta av glädje efter att fått en stoor kram av honom, söööt hon är!
Nu är jag hemma och längtar efter sängen med alla dess mjuka kuddar, tror ja ska gå och sova och sova riiiikgt länge.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sarah

Det var ju ingen slump att vi träffade honom, eller jag visste ju att han skulle vara där ;)

:P

Tack för att du följde med :) <3

2008-09-20 @ 23:54:40
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0