~Kulturnatten~

Igår var det kulturnatten då som började så att ja åkte ner på stan och mötte hållinggård på centralen. Strax därefter kom även katarina, lisa och melina. Vi mötte ebba och julia sen och hamnade vi vid glassbilscentrum(?) Helt ovärt. Vi hade fem minuter på oss att hinna med sista bussen till stan men med lite springning så hann vi.
Kom ner på stan tillslut iallafall.
Jag började frysa såklart så min kväll förstördes på sätt och vis därför ( nästa gång ja åker ner på stan ska jag ta minst två till tröjor på mig än vad jag tänkt mig ) men jag hade en rolig kväll även fast det blev lite knas ibland.
Kul att träffa folk också som man inte träffar så ofta annars!!
Ha dé

 




Jessica, Sofia (jag)
Malina, Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0