JUSTmyDAY

Idag hade vi skööönaste dagen! Vi började klockan ett fast jag kom klockan tolv och åt en mumsig lunch. Sen var det så att man hade fått valt ett språk som man skulle undervisas i i 40 min. Jag valde polska och söta katarina var våran lärare. Efter den "lektionen" hade vi filmvisning. Filmen var på spanska med svensk text men ja fattade ändå typ ingenting av vad den handlade om för själva handlingen var helt ???! Sen slutade vi! Asså hela dagen var någon slags språkdag ifall du undrar varför vi såg spansk film osv.

Jag åkte hem direkt och väl hemma somnade jag. Jag var sjuukt trött så att hålla mig vaken kändes bara onödigt.
Imorgon funderar jag på att åka ner på stan efter skolan eftersom de är några saker som behöver inhandlas, bla något härligt stickat.

Men nu har jag plugg att göra så vi hörs sen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag ska också nr på stan imorgon, och du, du kommentar min blogg för lite :O

haha :P

2008-09-23 @ 21:42:40
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0