12 timmar!

Dagen har varit jobbig! Vi började skolan klockan halv nio med att ha orientering i kylan. Visserligen var det ganska okej eftersom jag och katta gick de 6 km och pratade mest. Skoldagen fortsatte och vi slutade tio över fyra. Då drog jag ner på stan för att möta sarah. Jag gick och åt middag och sen var jag tvungen att gå för klockan sex skulle vi samlas i missionskyrkan för att gå på en debatt, med skolan asså. Den höll på i två timmar och jag fattade nästan inte ett ord av vad dom sa. Alldeles för krånglig politik för mig. Men nu kom jag nyss hem därifrån och måste plugga till ett historieprov vi har imorgon.
Men vi har alltså gått från halv nio imorse till halv nio på kvällen i skolan ( förutom nån timme då vi fick gå och äta middag). Är de ens lagligt?
Nu är jag sjuuuuuukt trött men imorgon är det ändå en skön dag. Vi börjar tio och slutar evla, känn på den!

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0