Vilket gym?

Tja! Den här veckan blir det inget tränande för min del för jag har kommit på världens bortförklaring. Jag tänker nämligen inte träna för en jag har köpt ett gym kort så att det inte blir så dyrt. Och eftersom jag inte kan bestämma vilket gym jag ska välja så blir det inget tränande.
Vilket skulle du ha tagit:

Stallet: Kortet kostar 1000:- för ett år men då får jag inte träna på måndagar eller tisdagar, ons-fre får man bara träna efter klockan halv tre men lördag-söndag får man träna hur mycket man vill Stallet ligger nära min skola.

Friskis & svettis: Friskis och svettis är betydligt dyrare, 1300:- fram till nyår tror jag. Man får träna när man vill ovh de har fler pass än vad stallet har. Det ligger inte så jätte nära min skola men fortfarande nära.

Vilket ska jag ta?


haha okej min bortförklaring sööög!



Pusspusspusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FRISKIS OCH SVETTIS !!

då kan du ju träna med din vän :D

2008-10-03 @ 21:04:57
Postat av: BORG

det kostar väl inte 100 på stallet ;) ?

2008-10-05 @ 12:44:47
Postat av: sofiaell

haha oj jag hade glömt en nolla :P

2008-10-05 @ 15:17:47
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0