Let´s go party!

Fredag kväll -

Igår cyklade jag, Lisa och Katarina och köpte pizza i sommaro men påväg hem blev dom lite mos .. :S
Inte sååååå fräsht, men goda var dom !


Sen kom det lite folk! Och sen lite fler....

Yeeeehaaaaaaa!



Katarina och Lisa sötaste<3


Helt klart värd kväll iallafall! Och imorse när vi vaknade bakade vi scones som blev vääärldens godaste. Nu ska jag snart ner på stan för att äta middag(?) med funken och sen ska vi gå på Björn Gustavsson<3 ! Och efter Björn Gustavsson blire SBN!

See yaa!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: fanny

men hallå! lisis, hon gick i min klass :p



och så vart du jäättefin i håret gumman! och det var supertrevligt att träffa dig igår, jag hoppas verkligen vi kan ta oss loss och se till att träffas snartsnart :) ?



puss och kram på dig vännen!

2008-10-17 @ 10:11:13
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0