Snö bringar kaos, varje år..

Idag slutade jag tio över fyra och kom hem strax innan sex. Pga av förseningar och omvägar tog min hemresa 1h 15min! Annars tar den kanske 30 min men idag var som sagt  tvungen att vänta i kylan i en halv timme och sedan åka en stor omväg pga av en olycka som blockerade vägen.  Lär sig aldrig bussbolagen att snön kommer varje år i vårt kalla land och kanske en liten förberedelse skulle sitta fint? Det kan inte heller vara speciellet roligt för dom att få ta emot alla klagomål som alla arga bussresenärer som fått stå och vänta bussen i över en timme.
Snön kommer varje år, glöm inte de!

Kommentarer
Postat av: sarah

tycker synd om dem som jobbade på bussbolaget idag :P

2008-11-25 @ 18:24:54
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0