Hemligt


Förr året fick jag den här boken av min mamma och det är bok som alla borde ha. I boken finns 400 frågor som man ska besvara, några lätta, några svåra.
Jag tänkte skriva några frågor så får ni ett liten smakprov från boken :

- På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du själv är?

- Beskriv dig själv som om du skulle säljas på aktion

- När känner du dig sexig?

- Vilken är den mest perversa situation du varit i?

- Vad vill du göra dina sista minuter i livet?

- Vem är du?

Dessa frågor och 394 till finns det och de är indelade i olika kategorier. Jag tycker att denna bok är helt perfekt att fylla i när man inte har något för sig och man får sig  verkligen en funderare.

Hemsidan där man kan köpa boken hittar du här.


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0