Vårshowen + Sofismode

Hej, idag har repetionerna för skolans vårshow börjat på allvar. Uppspelet är på onsdag och torsdag så vi lär jobba hårt om vi ska få ihop en bra show, inte för att den är dålig direkt men vi behöver nog få det lite tighare. Efter skolan åkte jag ner på stan och tog den sista av de tre livmodershalscancer sprutorna. Jag måste vara värsta klenisen eftersom systern min knappt tyckte de gjorde ont medan ja knappt kan lyfta armen.
Jag kan iallafall se fram emot en skön skolvecka eftersom de mesta av tiden går åt till att repetera.

Eftersom de är måndag så ska ja snart cykla ner till maxi och köpa sofismode, om ni inte läst den så passa på och köp för den innehåller väldigt många bra modetips  :)

image25
                                                                                                                                                                                    image26


Kommentarer
Postat av: Michaela

Snygg blogg kussen!PUSS!

2008-05-26 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0