sommaren är här!

1 juni idag och sommaren är här!! Som jag har längtat efter denna värme och denna härliga sol som aldrig slutar lysa. Hemma hos mig är det just nu 28 grader och ja sitter ute med datorn i bikini.
Idag har jag hoppat studsmatta, vi grillade korv till lunch och så har ja tyvärr vart tvungen att plugga so men dagen har ändå vart super. Tänk vad mycket sol och värme kan göra för ens humör, man blir helt glad av allt.
Ikväll kanske ja drar ner och tar ett kvällsdopp, ja får se hur varmt det är då. Annars hade ja tänkt att vara hemma och ta det lugnt och kanske kolla på någon bra film. Någon som vet en bra film?

image42


Ha en härlig sommrig dag nu allihopa :)                                                                  image43                  

Kommentarer
Postat av: Anna

En bra film är Gotika. Det är en skräckis. så du vet.

2008-06-01 @ 22:01:32
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: amanda

ofta hon använder min bloggadress :O

2008-06-01 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0