En solig tisdag

Hej idag blev det lite sent skrivet för ja har haft fullt upp hela dagen. Först så hade vi frilufsdag med skolan idag och då var vi på Vårdsätra viken och glassade i solen. Efter de så åkte ja hem till en kompis och vi var ute och badade med en vindsurfingbräda utan själva seglet då eller vad det nu heter. Jag ramlade av från den och slog foten i en sten så nu har ja fyra djupa skärsår in i foten. Jag hoppas att de hinner läka någorlunda till balen som vi har på tisdag den 10-onde så att ja klarar av att gå normalt i ett par skor. 
Idag har ja också funderat på vad för bikini jag ska ha i år. Jag har sett många söta och snygga men ingen som gett mig ett måste-ha-sug.  Jag har hittat några snygga från Frank Dandy men dom har ja ingen aning om hur man får tag på.
image48

Jag glömde att påminna igår om Sofismode men oftast brukarn de finnas kvar några tidninger även på onsdagen, så för er som inte köpt kan ni alltid ta en sväng förbi någon ica eller nått imorgon och köpa.

Ha en bra kväll och godnatt :)
                                                                                                                                                 image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0