Dagens inköp


Idag var jag nere på stan och köpte chinos! Äntligen har de kommit, de har ju varit slut hur länge som helst.
De naturvita chinosen kommer från Monki och de beiga kommer från ginatricot.
De vita sitter en aning tightare än de beiga och jag kan inte bestämma vilken av dom som sitter bäst. Jag får prova lite hemma och sen kanske lämna tillbaka ett par av dom, eller behålla båda ;)

Tigerlinnet är även de köpt på ginatricot och de har ja inte provat, jag tog de när jag stod i kön för att köpa chinosen så det återstår att se hur den sitter.
Väskan hittade jag på Kappahl efter mycket letande efter just en svart liten väska med lång axelrem.





 

Kommentarer
Postat av: calie

jag älskar det där linnet från gina!

2008-06-18 @ 23:34:53
URL: http://carolinewestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0