2008

Sammanfattning av 2008:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart, varje dag gör man någon nytt [nästan iallfall ;) ]

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften men i år blir det av;)

Dog någon som stod dig nära?
nej. Haha vågar nästan inte svara på den här frågan eftersom jag tror att om jag svarar nej kommer min vanliga otur gripa in,....

Vilka länder besökte du?
Turkiet och Rhodos

Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009?
ja..

Största misstaget under 2008?
haha det här låter ju inte egocenttriskt men jag tror faktiskt inte jag gjort något större misstag under året

Bästa köpet?
mitt id-smink tror jag.

Vad spenderade du mest pengar på?
nöjen eller kläder

Var 2008 bättre än 2007?
Jag gud ja! 2007 var inte ett bra år för mig....

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest! 2009 ska jag satsa på resor!

Favorit program på tv?
M E D I U M !

Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
jag hatar ingen, men visst har jag ändrat uppfattning om vissa...

Bästa boken du läste i år?
hmm, ja kommer inte ihåg vad jag läst för böcker i år men jag har för mig att "Sanningen om diamanter" var bra

Något du önskade dig och fick?
jao, jag fick en kamera och en massa andra grejer

Årets bästa film?
Den jag sett på bio tre gånger, Twilight!!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Släkten kom och jag var glaaad :D

Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattingsson ( Edward Cullen ), vem annars?






Kommentarer
Postat av: sarah

vill du se twilight med mig när jag kommer till mim mamma :)? <3

2008-12-30 @ 21:38:25
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0