Tomten var hos oss och lämnade paket

Nu är julklapparna köpta! Äntligen! Hela dan har jag sprungit runt på stan och letat och imorgon får jag inte en lugn dag heller. Ska träna, städa rummet, måste ner på stan och köpa en sak som jag glömde köpa idag, slå in alla paketen, fixa alla smågrejor som man annars inte hinner med osv.

Just de, måste bara berätta det här!
Min mamma kom hem från jobbet och hittade en påse med tre julklappar i i soffan. Hon trodde de tillhörde min syster så hon la in dom på hennes rum. Nu ikväll, några dagar senare, hittar min syster påsen och frågar vems det är, för det var inte hennes. Inte heller min mammas, mickes, andreas, amandas, antons eller min. Så vi har tre julklappar hemma hos oss som inte är våra och vi har ingen aning om vart ifrån de kommer. Saknar du några klappar?

Kommentarer
Postat av: funkis

COOOLT JU! ni har hemliga beundrare :D

2008-12-23 @ 14:27:40
Postat av: sarah

HAHA, jag saknar (A) ? skj !

2008-12-23 @ 19:01:43
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0