Morgondagen handlar om gårdagen

Just nu består mitt liv att histroria så det vore ju konstiga att inte nämde det här pån bloggen. Vi har prov imorgon på hela världshistorien mellan kl:13-16 ( håll tummen för mig då, ps två tummar ger otur! ) och om jag ska vara ärlig så tror jag det kommer att gå åt helvette. Jag läste igenom anteckningar nyss och hur ska man kunna hålla reda på alla krig, alla styrande makter och deras styrelseskick? varför saker händer och skillnader och likheter? Det här provet driver mig till vansinne!

det här kommer gå bra det här kommer gå bra det här kommer gå bra det här kommer gå bra.... Tror ni att det kommer gå bra om jag intalar mig att det kommer göra det?

Kommentarer
Postat av: sarah

det gick no fint skaru se :)<333

2008-12-09 @ 18:10:44
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0