Hann jag?

Hann jag med det jag skulle göra under december månad?

" 10 saker jag vill hinna med innan 2009 börjar
[x] klara av skolan     I made it!

[ ] rensa garderoben     uups, det hade jag glömt...

[ ] färga håret?     Jag kan inte bestämma färg så jag väntar med de ett tag till

[ ] hinna med att köpa alla julklappar     jag ska fira jul imorgon med pappas sida(?) och jag har inte köpt klart julklapparna till de !

[x] göra om designen på bloggen    

[x] se julkalendern     självklart har jag plågat mig igenom dom, är det tradition så är det ;)

[ ] hitta nyårsklänningen!     nej nej och åter nej! :O

[x] en ordentlig spa-dag    

[x] läsa ut boken jag håller på med nu "Alla var där"     boktips: den var bra!

[ ] börja kolla på oc säsong 2     :'(           "
( listan skrevs den 3 december)

hmmm, fem av tio... godkänt!

Kommentarer
Postat av: sarah

svar: med att bilden speglar sig .p

2008-12-30 @ 19:00:39
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: sanna ♥

Svar: Tack vad glad jag blir (:

2008-12-30 @ 20:47:20
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0